A high school girl goes in search of her biological father one summer with her classmate in this adolescent comedy. At the helm is Okita Shuichi, director of The Woodsman and the Rain which won the Special Jury Prize at the 24th Tokyo International Film Festival's Competition section. This film was an official nominee for the Golden Goblet at the 23rd Shanghai International Film Festival.
Minami (Kamishiraishi Moka) is a 2nd-year high schooler in the swim club who unexpectedly hits it off with Moji (Hosoda Kanata), a boy in the calligraphy club. Together, they search for Minami's biological father (Toyokawa Etsushi) from whom she's been separated since childhood.