A movie inspired by a horror video game series that has already spawned novel, manga, and animated video adaptations. It stars Ikoma Rina of the idol group Nogizaka 46, and is directed by Yamada Masafumi, whose Tsuburo was screened at film festivals in Japan and abroad.
After the last cultural festival of their high school days ends, Naomi (Ikoma) and her friends tidy up the deserted school grounds. At the suggestion of Ayumi (Maeda Nozomi), they cast a spell to make sure they stay friends forever, but mistakenly invoke a curse that drags them into another dimension.