Road movie depicting the sorrowful and ephemeral travels of a woman accompanied by a man with a secret. Directed by Kita Ichiro of Yokohama monogatari. The protagonists are played by Nahana, whose has delivered passionate and personal performances in films like Heaven's Story, and Sugata Shun, who has appeared in numerous overseas films including Silence.
Keiji (Sugata) is exhausted from caring for his elderly mother, and murders her. He takes the corpse and heads for his mother's hometown, when he meets a young woman named Towako (Nahana), who has lost her memories from a certain period in her life. As they travel together, Keiji begins to see shadows of his mother in Towako.