Drama that considers new lifestyles through communal living among four women of different ages and backgrounds. Director Kita Ichiro has done many surfing movies, and this film also takes place on the Shonan coastline. Yukiko (Yoshiyuki Kazuko), a widow whose daughter and son-in-law also have passed away; Reiko (Asada Miyoko), a mobile phone novelist; and Hanae (Kino Hana), a divorced post office employee, are affable cafe pals. They rescue Mahiru (Saeki Megumi) from drowning after having her heart broken, and the women begin living together.