The actor training game A3! launched in 2017 and has been turned into a stage play and now hits the silver screen as a live-action film. The unique world is portrayed in the two films "Spring & Summer" and "Autumn & Winter."
"Biroadway" is holy ground for theater company members. Sakuma Sakiya (Yokota Ryugi) belongs to a failing theater company that has lost its luster, and he is informed that to keep the group from being disbanded he needs to mobilize members for the Spring, Summer, Autumn and Winter units just like before, and he must turn their four performances into successes by the end of the year.