Live-action adaptation of the boys' love comic by Hide Yoshiko. A high school boy falls for a classmate who likes to dress up as a girl, and then ventures into true love. Yuasa Noriko of the popular 2016 TV drama "Higanbana" makes her feature film directorial debut.
Run-of-the-mill high school student Momose (Kuroba Mario) meets the girl of his dreams in Shibuya one day. But, it turns out this girl is actually his classmate Yatsuhiro (Yokota Ryugi) in drag. Momose regrets finding out the truth, but can't get Yatsuhiro out of his mind.