One episode from "Kazoku gokko," an omnibus film about 5 off-kilter families. This is the directorial debut of Kinoshita Hanta, the original author of One Third, which screened in the Focus on World Cinema section at the 38th Montreal World Film Festival.
At the palatial residence of the Yamazaki family, a luminary novelist dies in bed leaving a will proclaiming, "I bequeath my estate to the woman with whom I died during sex." Informed of the matter, 6 mistresses show up to claim the inheritance, each insisting she was the one.