One episode from "Kazoku gokko," an omnibus film about 5 off-kilter families, depicting the mystery of 4 men and women who are made to play a pseudo-family. Kinoshita Hanta, an actor from films such as WE SHALL OVERCOME SOMEDAY and who is also known as the original author of One Third makes his directorial debut with this film.
A hoodlum-type male (Saitoh Takumi) is suddenly summoned to a house in a residential neighborhood. He is made to play a pseudo-family, the "Suzukis," along with another young man (Emoto Tokio), a slightly elderly man (Ogi Shigemitsu), and a middle-aged woman (Kirishima Reika).