Mature comedy about the love life of a middle-aged guy at the half-way point in life. Distribution company Mermaid Films' head Murata Nobuo makes his directorial debut at age 56. The Polish cinema maestro Jerzy Skolimowski serves as supervising editor.
Oda Mitsuo (Ogi Shigemitsu) gets downsized out of his job and his wife and child leave him. He embraces life as a single guy and gets into a disgraceful jam between bar hostess Hitomi (Deguchi Arisa) and Masami (Sasaki Kokone), his right-hand woman at work.