A live action adaptation of Koda Momoko's bestselling girl's comic. Depicts the affections of the heroine, who vacillates between her childhood friend and the school's best looking guy. Directed by Hanabusa Tsutomu of Sadako 3D.
High school student Hatori (Kiritani Mirei) always believed she was the heroine meant for her childhood friend Rita (Yamazaki Kento) and that they would end up together. However, Rita starts going out with another girl. Hatori schemes to get Rita back, but then school stud Hiromitsu (Sakaguchi Kentaro) notice her and tries to win her over.