A science-fiction film depicting the friendship of three young people chasing their dreams amid a devastated Japan of the near future. In the director's chair is Ninomiya Ken, who won the 2015 Yubari International Fantastic Film Festival's Jury Special Award for THE LIMIT OF SLEEPING BEAUTY.
It is the year 2041. Joe (Nishimura Horyu) and Asu (Abera Hidenobu) are two young men living in "Slum-polis,"a lawless district where reconstruction after a great disaster has come to a halt. They meet an painter-prostitute named Anna (Ono Ryoko) with whom they get along. In order to realize their respective dreams, they plot to raid a transport truck carrying a crime syndicate's narcotics.