A film blending "lies" and "truth" to depict a drama about unknown actors. In the director's chair is Ninomiya Ken, a rising director who produced the near-future, science fiction film SLUM-POLIS while enrolled university. The film created a buzz and earned him an outstanding theatrical feature film debut.
Unknown actor, Matsumoto Fighter (as himself), wants to show the world his acting prowess and to do so, he muscles his way into an audition for "Pieta in the Toilet" director Matsunaga Daishi's new film. However, there are no voices of praise as Matsumoto had imagined, and a harsh truth awaits him.