Feature length documentary directed by Tsutsui Katsuhiko of The Shining Kids ? The Next Nursery Schools in Japan. Intimate year-long coverage of children growing up freely in a nursery school with more nature than you'd expect in Tokyo's urban Suginami City.
A quiet residential neighborhood in Suginami City. The Nakase Nursery School opened 50 years ago, and head Iguchi Keiko and parents have worked together to create an enriching environment. The children run around with abandon in the kindergarten grounds pulsating with the energy of nature.