Over the course of one month, this documentary closely follows the day-to-day lives of the children who are learning without inhibitions at a kindergarten in Suginami Ward, Tokyo, surrounded by the abundant nature of the area. We watch the children as they spend their time playing innocently and happily among the trees. Nakase Kindergarten is situated in a residential street in Suginami Ward, Tokyo, but despite being in the city it is still surrounded by trees that naturally have become the children's playground. The children have only one month until they graduate from the kindergarten and, under the watchful eye of the adults, we see them learning and growing as they rush around the school grounds laughing and smiling.