Sanbe Kei's multiple award-winning manga becomes a live-action film. A man caught up in a time reversing phenomenon known as "revival" closes in on the true culprit and mystery behind a serial kidnapping and murder case that occured 18 years ago. At the helm is Rookies director Hirakawa Yuichiro, Death Note star Fujiwara Tatsuya plays the lead and Arimura Kasumi of Flying Colors joins them as the heroine.
Fujinuma Satoru (Fujiwara), whose mother was murdered, starts his own investigation while jumping back-n-forth between 2016 and 1988.