Twentieth feature film in the Pretty Cure series. Produced as the first-ever authentic musical in the series with composer and lyricist Mori Yukinojo in charge of music production.
Mirai (voice: Takahashi Rie) and Riko (voice: Horie Yui) visit a town for the first time. However, they get separated by witch Sorciere (voice: Niizuma Seiko) and her servant Torauuma (voice: Yamamoto Koji), who are after "Pretty Cure tears." Pretty Cure girls from over the years unite to keep the witches from executing their magic.