Film from the "9 Windows" short film omnibus produced in collaboration between the popular idol group AKB48 and Short Shorts Film Festival & Asia, the largest international short film festival in Asia. Directed by Nagura Ai of Hokago Lost.
Funabashi Mika (Kitahara Rie), who works in customer service for an online sales company, gets a phone call saying that one of her company's products is going to be responsible for a major accident in Japan. Mika decides to ignore this guy who claims to be calling from the future, but she gradually gets drawn in when his story checks out.