Film from the "9 Windows" short film omnibus produced in collaboration between the popular idol group AKB48 and Short Shorts Film Festival & Asia, the largest international short film festival in Asia. Directed by Nagura Ai of Hokago Lost.
Fukada Nonoko (Kizaki Yuria) and her boyfriend Shun decide to throw a party celebrating the anniversary of their relationship. Meanwhile, their close friend Shunta (Onuma Ryohei) has a crush on Nonoko, and he goes to the dreaded party with aphrodisiac candy in hand.