Film from the "9 Windows" short film omnibus produced in collaboration between the popular idol group AKB48 and Short Shorts Film Festival & Asia, the largest international short film festival in Asia. Directed by Nakamura Kimihiko of Koi no prototype.
Watanabe Hiyori (Ego Yuna) transfers from her high school in the city to the countryside, and at school everyone watches her for her fashion. She gets asked about a trendy item called the Lemutec, and her lie saying she has one triggers a fight about Hiyori's Lemutec.