One completed film of the 2014 ndjc: Young Filmmaker Development Project, an Agency of Cultural Affairs venture aimed at discovering and cultivating young filmmakers. The director is Yoshino Kohei, whose DIY Encouragement won Special Mention at the 2011 Busan International Film Festival.
Nakamoto, who works at a funeral parlor, receives a request from Noboru, the older brother of deceased and principle mourner: "I want the grandchild of my younger brother to know that he made metal parts for industrial robots and what kind of job that is. Make a video using robots."