Youth drama starring Kansai Johnny's Jr. in which a minor idol group struggles hard to defy the threat of disbandment. Hattori Daiji, who has worked on television dramas, directs.
Minakami Futa (Nishihata Daigo), who had been leading a life of part-time jobs, becomes a member of local idol group "Koshows" after enlisting in an unexpected turn of events. However, the group is not popular and accrues a rising debt. They are told if their 5th anniversary concert is not sold out, the group will be disbanded. Under this crisis, the members attempt to gain popularity via a musical.