Three years ago, Asuka Miyazaki (Miyu Honda) miraculously returned alive from the other world known as "Kisaragi Station." But she still looks like she did 20 years ago, which arouses cold glances and suspicion from the public. As she's forced into a life of loneliness and despair, she's approached by Hitomi Kadonaka (Megumi Okina), a renowned documentary director. This fateful encounter sparks a new resolve within Asuka's heart. To save Haruna Tsutsumi (Yuri Tsunematsu), who had once risked her life to save her, and those still left behind in the other world, Asuka steps back into "Kisaragi Station" once more. Will she find salvation, or will she be met with even greater despair?