Experimental horror flick inspired by the first-person shooter games known as "FPS." Kisaragi Station director Nagae Jiro wields creepy tricks to immerse the audience in dread like never experienced before.
The protagonist accidentally opens the door to an alternative universe and gets trapped in a gigantic desolate building. The place is an endless hell scape ruled by a monster, and there is no exit, not even through death.