An occult horror revolving around the divination game "Kokkuri-san," known throughout Japan and around the world. Suzuki Mariya of the supremely popular idol group AKB48 plays the lead role. High school student Oshima Eri (Suzuki) receives the terrible news that her mother has died a bizarre death in a mummified state. She is visited by Makise (Yamagata Keisuke), a young man who claims to be the son of one of her mother's friends, and that his own mother died in the same strange fashion. Eri begins to investigate the truth behind her mother's death.