Romance mystery that adapts for film the app game for women that has over 3.5 million downloads. Directed by Nagae Jiro of Tomodachi Game – The Movie. Popular model Hotta Akane makes her debut as the lead in a feature film.
Kana (Hotta) goes to a match-making party after finding out that her boyfriend is cheating on her, and at the event she meets ten attractive guys of different types. However, nine of them are lying. Kana searches for the love of her life by figuring out which of the guys are lying.