Nagae Jiro, who's known for the "Tomodachi Game" series, undertakes this horror film based on his own, original script. It depicts the dread surrounding an incident which people say, "if you know the truth, you'll disappear," or "if you hear about it, you'll die".
Nana (Takeda Rena) is having a virtual get-together with her high school classmates, but one of them, Ayumi, doesn't participate. Shortly after, Yuki (Hayashi Karas) and Suzu (Tsurumi Moe), who did things together with Ayumi, tell Nana the rumors of an urban legend called the Samejima Incident which spread widely more than 20 years ago.