The live-action adaptation of Fukumitsu Shigeyuki's action-comedy manga, ‘Seikatsu' which comically depicts the slapstick capers of three men and a woman who begin a life of crime fighting. Staring are some of the hottest young stars in Japan.
Nakatsu (Higashide Masahiro) was laid off by his company. Toshida (Kubota Masataka) is a NEET (not in education, employment or training) but possesses unrivaled athleticism. Kaori (Komatsu Nana) is a high school girl with excellent information gathering skills. Kusaka (Kataoka Tsurutaro) is a white-collar worker on the verge of retirement. These four organize as a vigilante group out of sheer chance, punishing petty villains and earning the support of the citizens.