First feature film adaptation for creator Amemiya Keita's "GARO" series. Set four years after the "GARO" TV animation aired in 2014-15, the story depicts a new battle with the most beautiful of all Horrors.
Leon (voice: Namikawa Daisuke), who has inherited the title of the Golden Knight "Garo," tries to train his younger half-brother Roberto (voice: Tomita Miyu) as one of the magical warriors known as Makai Knights. Then, Leon is commanded to exterminate a Horror, and at the same time Roberto gets kidnapped by an unknown party.