Short film in the four-part mystery omnibus Tokyo Thrilling. Dark humor and fantasy color this story about the bizarre life of a guy who picks up Dracula. Directed by Koroyasu Yusuke of Otaku's Daughter.
Korean exchange student Im (U-Kwon) finds an abandoned Dracula called Q Chan on his way home from his part-time job. Q Chan reminds him of his deceased little sister, and out of pity he takes her home with him. But, it turns out Q Chan is harboring a secret.