One part of UNREQUITED LOVE, an eight episode, romantic omnibus film. Directed by Fujii Michihito, who won high praise with his commercial debut film, Oh! Father, the film depicts the heroine, who has always enjoyed casual romances, becoming attracted to a wholesome young man.
Mana (Shinkawa Yua) is a pragmatic woman who feigns having a beau to those around her, but hooks up briefly with many men. Meanwhile, trustworthy Makoto (Shison Jun) gives Asana love advice as a friend. Gradually, Mana begins to have feelings for Makoto, but is anxious about being honest.