A drama set in an apartment in Hakodate City, Hokkaido which depicts the loneliness and struggles of young people chasing a dream. Soul Flower Train director Nishio Hiroshi adapts the script by Ito Nanoha, winner of the Mayor's Award at the 2013 Hakodate Illumination Film Festival Scenario Grand Prix.
In an apartment of a Hakodate neighborhood, young people go through their lives burdened with loneliness. On one summer's day, Eiji (Kikawada Masaya), a novelist with a plan to open a second hand bookstore, turns up. But Eijii, too, is lonely.