This romance is a Japan-Korea co-production co-starring L. JOE from the Korean music group TEEN POP and Sakuraba Nanami. A female college student visiting Okinawa to recuperate meets a guy who plays the trumpet.
College student Aoi (Sakuraba) has undergone heart transplant surgery and visits a small Okinawan island where her grandfather Ichiro (Tatsumi Takuro) lives to recuperate. She follows a sound that she hears while walking along the seaside and meets Jio (L. JOE), a guy standing at the edge of a cliff forlornly playing the trumpet.