Second film in the live-action trilogy based on Tada Kaoru's popular comic "Itazura Kiss," which has been turned into a TV drama in Japan, as well as Taiwan and Korea.
Aihara Kotoko (Visa Reina) gets her hopes up when she gets to attend Tonan University with Irie Naoki (Sato Kanta). However, they are in different departments. Irie is in the Engineering Department, where the brilliant students congregate, whereas Kotoko is in the so-called F-Class in the Literature Department. Kotoko joins Irie in the school's tennis club in an attempt to spend more time with him, but she is faced with grueling practices and a rival who has her sights set on Irie!