Teen film based on a true story about the creation of the song "Kiseki" by the popular vocal group GReeeeN. Matsuzaka Tori plays band producer JIN, and bandleader HIDE, who is JIN's younger brother in real life, is played by Suda Masaki.
GReeeeN is an unusual group whose members have dual lives as musicians and dentists and have never shown their faces in public. Group members JIN (Matsuzaka) and HIDE (Suda) go through confrontations with their family while searching for their own dreams and path forward with their friends.