Drama about a single father and his son strengthening their relationship through bento lunches. Helmed by Kaneshige Atsushi, whose Kiseki: Sobito of That Day was screened at the 41st Hong Kong International Film Festival.
Kazuki (Inohara Yoshihiko) is a divorced musician who lives with his only son Koki (Michieda Shunsuke). Kazuki asks his son, who is preparing for high school, about his lunches at school, and Koki says he wants to eat boxed lunches cooked by his dad. From that point on, Kazuki carves out time in his hectic schedule to prepare bento lunches for his son.