Third film in the "Yamiki Dogs" series about the lives of people in the under world, set in the black market steeped in greed and desire. Directed by Tsuchiya Tetsuhiko, who also helmed the previous two films in the series.
Former male cabaret host Sudo Tsukasa (Aoki Tsunenori) works for Ando (Yamada Yuki), president of the black-market operation Last Finance. Supremely confident in his dealings with women, Sudo sets up a financial system catering to women and expands his client base. Then, a former idol named Erina (Tomite Ami) shows up to ask Sudo for financial help.