Dealing with the theme of "memories", this science fiction film depicts people struggling with memories they want to forget and those they want to remember. Director Inoue Masaki makes his feature-length debut with this independent film he made in Russia.
Mikhail (Alexander Tsirkov) is an author living with his beloved daughter in a Russian suburban town. Possessing the ability to erase memories, he removes people's unwanted memories and uses those as a basis for the novels he writes. Then one day, Mikhail realizes a portion of a memory with his daughter is steadily vanishing.