One film from the "2016 ndcj: New Directions in Japanese Cinema" project which aims to revitalize Japanese cinema by discovering and cultivating the next generation of young directors. It is directed by is Shintani Hiroyuki whose short film, Razor, was screened at various film festivals and garnered considerable attention.
35-year-old freelance part-timer, Takeru (Kanai Yuta) is going to introduce himself to the parents of his 20-year-old university student girlfriend (Kawazoe Noa). However, older sister, is Takeru's ex-girlfriend. And so begins an uncomfortable feast Takeru wishes he could escape from.