Teenage drama about a high school girl and boy who are childhood friends as they rebuild a brass band club on the verge of dissolution and struggle to make it into a competition. Directed by Ichii Masahide, whose film {Naked of Defenses} was screened at overseas festivals.
Haruta (Sato Shori) and Chika (Hashimoto Kanna) were separated because their families moved and reunite at their high school entrance ceremony. Chika loves the flute and wants to play in the brass band club that she's always admired, but the club is on the verge of collapse. So, Chika gets Haruta, who plays the horn, involved in recruiting new members.