An animated movie depicting the adventures of a turtle, a crane, a rabbit, and other unique characters from the team of Okubo Tomihiko and Kanazawa Tatsuya who are each active as game creators and TV drama screenwriters.
Eden (Hayashi Mayuko) and friends live in a lush, transcendental natural world humans do not know about. One day, they are caught up in a sudden tornado, and are hurled into a metropolis where humans live. When they are nearly run over by an automobile, they are helped by a young boy, Charlie. However, it isn't long before they are swept up in an event as big as the Earth.