Mimiko (voice: Sugiyama) is home alone when she gets a visit from Papa Panda and his son. Papa Panda (voice: Kumakura) and his rascal of a son Pan (voice: Ota Yoshiko) embark on a happy but unusual life together as a threesome with Mimiko.
Sequel to THE ADVENTURE OF PANDA AND FRIENDS inspired by the Swedish children's book "Pippi Longstocking." A spunky girl goes on a big adventure in a flooded town together with a father panda and his son. Like the previous work, Miyazaki Hayao handle...