The third feature-length film by director Kato Naoki is a sci-fi, noise rock motion picture set in Japan 100 years after the dropping of an atomic bomb. Nagashima Hiroyuki (Dowser), Hamamoto Ryo, Okamoto Hideyuki, and other musicians along with noise artists such as T.Mikawa (Incapacitants, Hijo Kaidan) make up the cast. In order to directly perform the "noise rock" that is the thrust of the film, amps and equipment are brought into a theater for a "live screening" during which a live band performs at the same time as the film is shown. There have been intermittent performances carried out in Japan and abroad, including a European tour in the winter of 2016.