A fantasy shot on director Kimura Asagi's birthplace of Okinawa and the Yaeyama Islands. The film is a 13th Cineastes Organization Osaka (CO2) grant-recipient production.
Flower shop owner, Yu (Kimura Tomoki), chases the meaning of the words, "I am a cow", his ex-girlfriend spoke before disappearing. He reunites with his older brother (Kimura Masaaki), who lives on their home of Okinawa with his wife and child while engaged in an insect collection business. Respective views of life and death intermingle with illusions concerning a girl transformed into an obscure moth known as "the cow".