Father Jiro (Kimura Tomoki) and his son Noboru (Suwa Mizuki) are confronted with Jiro's out-of-contact older brother Shintaro (Kawase Yohta) and his fiancee. Shintaro says he is on his way to visit a certain island for his wedding ceremony, and Jiro and Noboru are forced to go along with their pet turtle.
A fantasy shot on director Kimura Asagi's birthplace of Okinawa and the Yaeyama Islands. The film is a 13th Cineastes Organization Osaka (CO2) grant-recipient production. Flower shop owner, Yu (Kimura Tomoki), chases the meaning of the words, "I am ...