Ensemble drama about an exchange student and the people in her life, set in Fukushima. Helmed by cutting-edge director Kuramoto Raita, who made his commercial feature film debut with Finding the Adolescence. Taiwanese actress Yao Aining, who works as a model in Japan, makes her debut in the lead role.
Yuwen (Yao Aining) has come from Taiwan to a high school in Fukushima Prefecture, and she hasn't been able to figure out her reasons for coming to Japan. One day, she meets a mysterious girl in a red coat named Yuri (Fukuda Mayuko), but it seems that Yuwen is the only person who can see her.