Fifth work in the original film project from Shochiku Broadcasting, which has also come out with Ecotherapy Getaway Holiday and Three Stories of Love. Depicts the struggles of women who were once pop stars and reunite after their breakup twenty years ago. Directed by Sakashita Yuichiro of Any Way the Wind Blows.
Struggling actress Yuko (Uchida Chika) was the leader of the legendary idol group Pinkerton that suddenly split up just as they were on the verge of making it big. One day, a record label proposes that she reunite the Pinkerton band.