A graduate work by film students at Tokyo University of the Arts. It presents a cynical depiction of a cover-up of a theft within a university and the subsequent strife it causes, and abundantly realistic portrayals of a professor and his troublemaking pupils.
Okuda (Iida Kaoru), who aimlessly works as an assistant in a university's film and new media department, stumbles across students stealing equipment one night. However, the trouble-averse teaching faculty decide not to inform the university's administration. Okuda finds himself roped into helping to conceal the theft.