Live-action adaptation of Kawahara Kazune's comic for girls about the poignant love between a teacher and his student. Director Miki Takahiro has helmed numerous teen romances.
Hibiki (Hirose Suzu) is an introverted high school junior who falls for her world history teacher Ito (Ikuta Toma). Hibiki's overly direct emotions gradually begin to melt Ito's heart. Adults try to split them up, and friends root for Hibiki. What fate awaits Hibiki's first love amidst so many conflicting emotions?