An adaptation of Yamamori Mika's identically titled comic which depicts the three-way relationship between a student, a classmate, and a teacher. In the director's chair is Shinjo Takehiko who has directed Beyond the Memories, Your Lie in April, among other teen romance films.
Suzume (Nagano Mei), who has never been in love, meets Shishio (Miura Shohei), her homeroom teacher at the high school to which she transferred. For the first time in her life, Suzume develops a crush on the kind and supportive Shishio. At the same time, the classmate sitting next to Suzume, Mamura (Shirahama Alan), who seemed averse to girls, confesses his feeling for her.