Actor, Mizutani Yutaka, goes behind the camera for the first time to direct this drama about a tap dancer from his own original concept. It depicts the heartache and revival of a naturally gifted tap dancer who once caught a glimpse of show business fame.
Watari Shinjiro (Mizutani) is a tap dancer who fell from a tall stage and was seriously injured. 30 years later, he still walks with a limp and drowns himself in alcohol to escape from life. Then an old friend and theatre manager, (Kishibe Ittoku), approaches him with an offer, "I want you to produce the theatre's final show."